شاید Grasshopper دنباله ی Shadows of the Damned را بسازد
 
بازی های رایانه ای AA77

به تازگی استودیوی ژاپنی Grasshopper اعلام کرده با جدیت در حال بررسی است که دنباله ی بازی اکشن ترسناک Shadows of the Damned را بسازد و گفته احتمالاً کمپانی EA هم با این کار موافقت می کند.

این بازی که به طور مشترک توسط سودا ۵۱ و شینجی میکامی تهیه و تولید شد با استقبال گرمی از سوی منتقدان مواجه شد اما نتوانست فروش مناسبی در بازار داشته باشد، از سوی دیگر پایان این بازی به گونه ای بود که فضای بسیار مناسبی برای ساخت یک دنباله را فراهم می کرد. نکته ی جالب این است که سودا ۵۱ پیش از این در نمایشگاه TGS سال گذشته از ساخت این بازی ابراز پشیمانی کرده بود. او گفته بود:

“به نظرم خیلی سخت است که با یک IP بتوان موفقیتی به دست آورد. برای این که بتوانید با یک فرنچایز جدید به موفقیت برسید واقعاً باید پشتیبانی و حمایت عظیمی (از لحاظ مالی) داشته باشید. متاسفانه ما نتوانستیم آن طور که انتظار داشتیم این کار را انجام دهیم.”

پس از آن بود که استودیوی Grasshopper تصمیم به ساخت بازی های کوچکتر گرفت. به عنوان مثال این استودیو با همکاری استودیوی Digital Reality بازی Sine Mora را ساخت.

اخیراً هم آقای Akira Yamaoka (آهنگ ساز بازی) در مصاحبه ای با سایت یوروگیمر در خصوص ساخت دنباله گفت:

“من به ساخت دنباله ی بازی فکر می کنم. نمی توانم در حال حاظر با اطمینان چیزی بگویم ولی قطعاً دوست دارم بر روی شماره ی بعد کار کنم.”

در مورد این که EA هم با ساخت این دنباله موافق است یا خیر Yamaoka گفت احتمالاً بله.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 4 فروردين 1391برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.